【有嗰樣講嗰樣】面書反對校本條例

期數
3532
刊登日期
2011.10.28
作者
陳德雄
主曆
主曆 2011 年 10 月 30 日

我不是書面反對,我是面書反對!但不管是書面反對抑或面書反對,總之就是反對!

我每日在面書上和教友溝通,有時嚴肅,有時輕鬆;有時談聖經,有時講靈修,有時寫生活,有時論時事,有時說笑話;有時嬉笑怒罵,有時語帶相關,有時指桑罵槐,有時互相砥礪;有時是公開的分享,有時是教友私下詢問我他們個人的問題。除了私下的內容,每次都有很多弟兄姊妹回應。

最近連續幾天我寫關於陳樞機反對校本條例的裁決,為表示不滿而禁食三日,我在面書上說:「你同唔同意用呢個表達方式無所謂,但係我一定撐樞機反對校本條例!其實教區都仍然係反對,所有辦學校既修會團體仍然係反對!」(如果不是的話你可以反對我這個說法!)

我又說:「如果教區同樞機以往講咗咁多嘢,出咗咁多聲明,舉辦?咁多次座談會,你都無去認識清楚教區既睇法同立場,或者唔認同教區?睇法同立場,咁我都無?可以再同你講!」

我連續幾天都寫有關內容,弟兄姊妹的回應和支持是我這兩年多寫面書以來從未有過的多,是數以倍計!他們都是反對校本條例的!

廣告