【教友有問題】教友可唔可以打麻雀?

期數
4069
刊登日期
2022.02.11
作者
阿公
主曆
主曆 2022 年 02 月 13 日 常年期第六主日

奶奶: 家嫂,我今晚要去四姨度打牌,我整定煲「佛跳牆」俾你同阿仔、阿孫慢慢歎! 

家嫂: 奶奶,我知你打牌好叻,不過疫情咁嚴重,不如留喺屋企一齊食晚飯喇,之後參加教友網上團拜咪仲開心。

奶奶: 人哋三缺一,唔打好缺德!打個衛生麻雀冇問題啩? 

家嫂: 打麻雀係好開心,奶奶開心我就開心呢。雖然十誡話,「毋貪他人財物」,但親戚聯誼吓、借機會傾吓偈,無傷大雅嘅! 

奶奶: 家嫂,我靜靜雞講你知:四姨後生嗰陣打牌好叻㗎!贏到心都雄哂,於是日打夜打,點知遇上屋邨老千,結果輸哂成份糧!之後佢淨係喺屋企同熟人打咋。

家嫂: 奶奶你講得好好呀!如果賭博喚起咗不良動機,令人跌倒,咁就要避免喇!成聖要大家一齊,唔係自己避開唔衰就算數!好彩你當時點醒佢,否則佢而家賭癮仲大! 

奶奶: 嘩,啱啱四姨打電話嚟話,隔離幢樓爆疫喎,陳師奶話唔打喇,咁佢唔打我都唔打喇。

家嫂: 奶奶,你今晚一於留喺屋企喇,食完飯後我包麻蓉湯丸俾你食,包保好食到令你唔記得哂啲麻雀! 

 

 

 

  
捐款支持公教報  http://kkp.org.hk/donation

廣告