【教友有問題】食少啲就等於守齋? 

期數
4073
刊登日期
2022.03.11
作者
阿公
主曆
主曆 2022 年 03 月 13 日 四旬期第二主日

阿女: 阿媽,我決定喺四旬期守齋呀!逢星期五唔駛煮我飯,我食個減肥代餐就夠喇,反正疫情下出唔到街食好嘢,就等我遵守教會規矩喇! 

阿媽: 阿女,教會鼓勵我哋全年逢星期五守齋㗎,你而家只係「被動配合」守齋,已經冇咗守齋應有嗰份克己同愛心囉! 

阿女: 我已經好克制咁食少啲嘢,仲唔算守齋? 

阿媽: 守齋要積極克己,敢於犧牲,慷慨分享,你細個都識慳慳埋埋自己啲零用錢,捐俾四旬期基金,透過堂區同善會去幫助有需要嘅人!雖然而家聖堂唔可以開門,但佢哋喺門外擺放咗四旬期捐獻箱俾教友分享愛心㗎。

阿女: 阿媽,疫情之下人人生活艱難,捐錢呢個提議唔錯喎! 

阿媽: 四旬期唔係淨係捐錢,仲要拜苦路,默想基督嘅苦難,喺窮人身上服侍基督,我哋啱啱買咗幾排雞蛋,不如你拎半打俾樓下A座嗰位教友婆婆喇,佢一個人住,年紀大又唔方便出街,我哋四旬期要守望相助呢。

阿女: 坐言起行,我即刻送去俾婆婆喇! 

阿媽:婆婆好似冇智能手機,不如你拎埋份堂區通訊同公教報俾佢,等佢有番啲靈修滋養喇。

 

 

 

  
捐款支持公教報  http://kkp.org.hk/donation

廣告