【教友有問題】喺屋企點樣拜苦路? 

期數
4074
刊登日期
2022.03.18
作者
阿公
主曆
主曆 2022 年 03 月 20 日 四旬期第三主日

老公:老婆,返唔到聖堂拜苦路,喺屋企做苦路默想好難投入喎! 

老婆:你梗係平時食得太多嘢,同上網打機打得太耐,無好好克己守齋搞到心散喇! 

老公:老婆冤枉呀!我已經逢星期三、五食麪包,慳慳埋埋啲錢捐俾四旬期基金,我放工已經無打機,改為睇靈修書㗎喇。不過見唔到耶穌個樣,好似差噉啲咁。

老婆:我聽神父講,我哋喺屋企做苦路默想,可以放一面十字架喺檯面,或掛喺牆上,當唸到「主基督,我等欽崇祢,讚美祢」,可以向十字架單膝或深鞠躬致敬。

老公:有十字架會投入好多呢!但得我哋兩個人,唔夠氣氛喎! 

老婆:我哋要喺生活入面同基督一齊背負十字架,喺四旬期關心貧病弱小呢。況且我哋堂區有網上直播拜苦路,咪可以一齊參與囉! 

 • 教區禮儀委員會苦路善工資源: 
http://catholic-dlc.org.hk/p2c200716.htm 

 

 

公教報「疫情下的苦路默想2022」: 
https://kkp.org.hk/Lent2022_WayOfCross 

 

 

 

 

 

 

 

  
捐款支持公教報  http://kkp.org.hk/donation

廣告