【教友有問題】點樣過逾越節三日慶典? 

期數
4077
刊登日期
2022.04.08
作者
阿公
主曆
主曆 2022 年 04 月 10 日 基督苦難主日(聖枝主日)

男朋友: 話時話,其實四旬期會幾時正式結束呢? 

女朋友: 你竟然唔知道!聖週四夜晚「主的晚餐」紀念開始前,四旬期就完㗎喇。

男朋友: 今年聖週冇實體嘅「逾越節三慶典」喇,冇得濯足,又冇燭光遊行,慶典意義都細咗! 

女朋友: 重點係慶祝基督復活,而唔係人嘅參與程度。喺「逾越節三慶典」(主的晚餐(聖週四);救主苦難紀念(聖週五);復活節夜間慶典(聖週六))期間,我哋要專心迎接基督復活,同埋為候洗者祈禱。 

濯足突出信友喺日常生活步武基督、喺服務裡面嘅犧牲。即使冇濯足禮,我哋都可以喺生活中延續呢份精神㗎。 

今年我哋雖然唔可以實體參與復活節夜間慶典燭光遊行,不過我哋喺直播彌撒入面,會見到主教同神父喺禮儀入面,用光、聖言、水及感恩祭去顯示耶穌基督復活呢。

男朋友: 好,等我每日望網上彌撒! 

女朋友: 聖週五冇彌撒㗎!嗰日舉行朝拜十字聖架,我哋成年人要守大齋,熱心祈禱,準備心神迎接復活節。神父會喺聖體櫃恭移聖體出嚟,聖週六再恭送番入去。

男朋友: 等我揭去第五版睇吓「逾越節三慶典」個網上禮儀時間表,到時依時參與先。

 

 • 教區網頁 www.catholic.org.hk 
將直播由周守仁主教主禮的逾越節三日慶典 
(禮儀時間表刊於實體報第五版)

 

 

 

 

  
捐款支持公教報  http://kkp.org.hk/donation

廣告