【教友有問題】點樣進行「救主慈悲」敬禮?

期數
第 4079 期
刊登日期
2022.04.22
作者
阿公
主曆
2022 年 04 月 24 日 復活期第二主日(救主慈悲主日)

表甥女: 表舅父!教會喺今日慶祝「救主慈悲主日」,我哋要進行啲咩敬禮㗎?係咪唸吓經、履行善工就得㗎喇? 

表舅父: 除咗參加彌撒同唸「慈悲串經」之外,我哋要誠懇痛悔自己嘅罪過、辦告解同領聖體;恭敬救主慈悲聖像畫——畫中紅光代表血,白光代表水,描繪咗天主藉住基督復活嘅奧蹟,圓滿咁展示佢嘅仁慈;用慈悲嘅心對待每個人。 

有人喺聖週五展開「九日敬禮」,為唔同意向祈禱,堅固自己嘅信、望、愛三德。

表甥女: 我想為爸爸媽媽祈禱呀,我之前感染咗新型冠狀病毒,發咗幾日燒,佢哋照顧我嘅起居,仲坐喺床邊為我唸玫瑰經,求天主醫好我呢。 

「慈悲串經」同唔同玫瑰經㗎?駛唔駛另外買唸珠呢? 

表舅父: 「慈悲串經」同玫瑰經結構差唔多,我哋可以用玫瑰唸珠。每日下晝三點係「慈悲時刻」,教友可以喺當刻誦念串經,作為我哋同普世罪過嘅補贖。

表甥女我都想為表舅父你祈禱呀!表舅母話你成日好惡死,我想求天主令你溫柔啲囉! 

表舅父: (尷尬表情)⋯⋯你啱 !我哋要學習慈悲待人侍主嘅。

 

「慈悲串經」參教區禮儀委員會網站資料: 
http://catholic-dlc.org.hk/2013DivineMercy.pdf 


  • 本專欄告一段落,感謝作者多年來為公教報撰文。全新專欄「沿途有祢」由林祖明神父執筆,5月首主日上架。——編者

 

 

 

 

  
捐款支持公教報  http://kkp.org.hk/donation

廣告